25.6.22

Door and Window

『When God closes a door, he must open another window』

呢句諺語,正好用在這件事上。

話說我係記得荷包有 coupons ,不過每日打開荷包時總是忘了拎出來睇到期日。於是,到我真的有日在公司突然想買化妝品而找荷包攤開呢三張 coupons 時,就發現過哂期。

無話 sad 唔 sad 。因為件事已經成了不可逆轉的事實。sad 來都係落得食死細胞,無意義啊。


就在我把這三張 coupons 擱淺在檯面上不久,有同事走埋來遞給我一張佢太太早一日話畀我的東西,原來是送我一張燉蛋 coupon。哈哈哈。好暖啊!

多謝小鬼。

沒有留言: