23.10.08

Dinner @ Café Eos

常常經過這間café都未入過去食食,可是每次見到得幾丁人在店食食,就諗其實好唔好食咖,「都係下次先試啦」是我每一回的決定。。因為那晚突然好想吃西餐,又不想走太遠找食店醫肚,所以進去這間。供應的是很正常的西餐。我,點了一客西式大菇飯。
最令我欣賞,是店裡的Homemade cheese cake。。好香口,又整到好似木糠布甸,真係好好味。 店子還有其他homemade甜品,有機會我會再去試試。
而且,吃得太匆忙,以這店的英式小屋裝潢,應該慢慢吃慢慢hea。。

地址:灣仔軒尼斯道上海實業大廈地下



p.s. 我發現對面間酒家個招牌好生特別。。個「富」字點解歪了?

2 則留言:

v 說...

cafe eos is where i started my... hee hee...

匿名 說...

這間cafe情調很好啊。