15.10.08

我這樣愛你對不對

講起逛琴行,早幾日在琴行中遇到一對奇怪的中年男女。
在陳列的鋼琴中,有位滿臉鬍子的男士正忘我地坐在數碼鋼琴前彈著曲,一首接一首邊彈邊搖頭晃腦,渾身解數。起初沒留意人的我以為是琴行的職員在打發時間。。但,見到這位男士穿上拖鞋短褲,附近又坐了一位提著手袋的女士,而這位女士以勁「pair」的姿勢及勁呆又無奈的表情坐在油壓椅上朝向那位正自我陶醉中彈到忘我的男人。。這個男人是在琴行打發時間,女人則伴著男人打發時間。
女人的表情和目光太空洞,幾乎看到她身上冒出菇菇菇,那個男人怎搞的!以他的技術,家中應該有一台樂器囉,幹嘛要出街表演?
女人個樣擺明不enjoy這個時刻,又無發作,真辛苦哂。
難道,係個女人有問題,男人帶佢出街逛?
這種表情和目光都好似死魚的樣,一入到sogo似的百貨公司就見到更多,不過,沒神的通常是男人囉。這些似鬼的男人主要集中在女裝部或化妝品部,兜口兜面都係,共通點係拎住一袋二袋在女人後面罰企似guard但其實心知仲似個苦力,不必畀任何意見又插唔到嘴,雙眼只好又無意義無意識似的左望右望那些,就是。

2 則留言:

匿名 說...

所以我要shopping時, 唔鍾意同男仔行.
例如問 "呢條裙好唔好睇?"
佢地就會答: "咪同之前個d一樣囉!"

問既無癮, 答既亦無癮.
咁唔上心不如做第二d野好過.
費事為呢d野傷大家感情啦!

匿名 說...

同意。。我覺得真係好傷感情。