29.6.24

睇透…

搞中元附薦的事,順使祭祖,也拜神。

因為是第一年接手此事,所以加了碼。之前好似只附薦自家堂上歷代祖先…而且是最平那種。今次我去到,辦了三個附薦,另兩個係外祖父母及姨媽姨丈…明明親戚個靈位都在同一幅牆上,為何只辦一個附薦?除了孤寒,真是無得解…

職員翻開舊資料,以往都是做三百幾一個…咁照舊啦!老豆見係我出錢,竟在辦公室登記中之時同我講三百幾的附薦牌位好細…於是,三個牌都改大,揀五百幾一個那款,加埋衣包,都二千幾…這是我本心準備出的金額。

在辦公室等職員整理收據及打好文件其間,老豆仲 why ,同姨媽姨丈整附薦係咪要通知一下老表…我話是我個人心意啦,不用驚動表哥佢地。心就諗,講畀人知其實佢係想對方回什麼感謝?

少少錢都放到宇宙咁大,真係好悲哀。

沒有留言: