16.6.24

那個

東京之旅發現下跪時膝勁痛,後來情況下況,連蹲低都不能。勉強一下,發唔到力撐返起身,〔回來後有天在公司跌了耳環托落地氈,要搵又耍執…發現痛住蹲下出不到力起唔到身,完全無反應〕,於是急忙約靚仔醫師,去灣仔執一執啦…

佢話我呢個情況係盤腿坐,上半身前傾烏到蝦米咁,拉扯住整個下盤…移位…

…出發前我在床一直是這個樣碌電話…在日本每晚都是這樣姿勢把攤在床上的一把行程資料挑挑看看。



在醫師度拗返盤骨同髖位…人命都無半條〔我跟醫師說簡直要了我老命〕,痛到想喊。真係好累。確定蹲到又起到身才走啦…當然,一時三刻係無法深蹲…要持續訓練,激活自己才可…

…其實,由我拍路邊植物都是半俯身開始,就是因為膝唔夠力。

好啦…離開醫館,行返出軒尼斯道,搵食醫肚。去醫館前不吃,免得趴在床頂住胃啦…


然後…見到那個…於是幫襯啦!好味!一大碗飯,飽飽。飲了一大杯,都是早點回家好了。

沒有留言: