1.9.21

2021AUG.買書9本

因為消費券,又買了些書。〔儘管無券無位置放我都係身痕照買〕

呢本《活出意義來》應是再版。在書店見到十多本,明明睇過賣出的又再買返,當然因為太好睇意義也大。應該唔拆袋住,送禮自用都是一本好書。尤其是依家呢個環境。


找本土研的會員幫我到其工作室買的書。支持一下。不過本書名《為何你買不起房子?》很正。製造張力,放在餐檯上做個反差。反正嘛,我的錢,是不停花在吃吃吃上邊。


《我們最幸福》的作者新書《吃佛》,要買。都是一本厚厚的書。


《維修專門店貓庵為需要的人提供肉球》,絕對係手多買的。


《叔本華思想隨筆》…究竟我有多少本關於叔本華的著作呢?


《日本神話》…見書腰咁介紹,無奶油唔買來睇囉。


《活在故事裡:現在即過去,過去即現在》…因為涉及日本的老故事,所以買。


《暗黑童話》,因為重出版本封面好靚,忍唔住入。


一位睇好多書範疇亦很廣的局友推介三津田信三的恐怖故事較其他的好看,於是我上博客來買紙品時順手都買一本他的舊作《蛇棺葬》睇。是的。在睇緊。唔知點解七月流流睇恐怖故事。


之前在書店訂的書還未到手,家中的書也囤得如倉庫番,不過仲有書想入…

努力啦。放棄忍手喇。

沒有留言: