1.9.21

2021AUG。加書7本

即係咁…星期四收到訊息託書店訂的書可取,加上朋友約的局要改期,於是星期六就去了旺角拎書…順個便,又執多幾本。哈哈哈。打手手。

堂主的《如水赴壑》,唔好意思拜託朋友在書展買,所以一直等書在書店上架,好啦,在田園見到,入。


我訂的是新版《金剛經說什麼》套書。很美的封面。


呢本《COCOON》見網上勁推,於是買。


其實,之前摸過幾次《幽靈塔》這本書,不過一直未動手,好啦,帶埋走。記憶中真的無睇過江戶川亂步這個故事。


蓮師在心中,所以見到這本書《朝聖尼泊爾 - 走入蓮師秘境努日》就要買。


《達賴喇嘛談心經》,這陣子常常抄經,不如好好了解一下心經的意義。


狂。


然後,在翌日,因為訂的漫畫書到店,於是又去一轉漫畫店,也見到呢本《紅血殉教者》。是小說,故事是來自漫畫中這對男主角主演的電影。雖然我無睇哂呢套漫畫,動畫,不過都知他們的關係,加上,輕小說一賣哂好難再加印,所以,見到就買啦。反正都是一餐飯的錢。


九月了,開 turbo 未?

1 則留言:

匿名 說...

我睇到你12年網誌

今日第一次留言…你睇咁多書…最後點處理?