17.8.23

入花叢…

這陣子睇書的速度好慢,一來是投入整手帳工作〔多事可記〕,二來有時我自己都唔係好清楚自己正在睇緊類別的書…加上閱讀中一有新發現又去搜尋一番,結果今年目前的閱書量仍未過三十本。

〔所以上個月沒有買書…〕

好喇…

目前在公司的 lunch break ,都會趁飯後時間睇書。且同時上網找更多相關資料做對比、補充兼做筆記。

好喇…大發現係,我竟然多年來都無為意老母原來講錯佢所屬星座。呢下真係…或許這根本不關我事,加上我又不太在意星座運程,所以從來都無仔細咁去了解。佢話乜就乜啦。


揭著的明明是占星書…內裡莫明奇妙就出現應該屬地理科的知識。回首,中學的地理科分數長期是低空飛過,到會考時甚至直接 landing 的我,依家竟會刨著這個什麼 moho …真的臨老入花叢嗎?

因為 moho,甚至在網找圖 print 埋出來…究竟我睇緊占星定地理書?

動力?嗯,一定是從他那裡來。不可以懶。😄


好啦,因為咁,搞到在公司食個 lunch 都好似入了自修室開 turbo 狀態…

哈哈哈。😆

沒有留言: