4.5.23

百目鬼香水

之前拜託香港的代購買鳴八配贈品,結果華麗又灑脫一下來個 all in 就來了四本。哈哈哈。以前睇人家放圖放片奇怪為何同一樣的精品要入一堆…估唔到我都有今日。上回中村明日美子我都勒馬入了兩款咋,所以《HOME》漫畫有兩本。今次《鳴八》…係四本!哈哈哈。

由於店主同時飛東京去埋鳴鳥的展覽和 cafe,於是我託佢順個手幫我入埋香水…〔因為住日本那位不是腐女,涉及BL的就不託辦啦〕

矢代的香水已絕版了…嗚嗚……還幸能買到百目鬼的味。因為怕香水變味,到手至今都未拆包裝袋…我是不是等埋矢代和百目鬼百年好合的一天才開來噴噴慶祝呢?

等到頸長…

每一回都是精雕細琢,每幅圖每句話可解讀好多意思…非常非常好看的故事。

沒有留言: