11.3.21

Caran d'Ache Red 844

Red 844 Classic Line Mechanical Pencil 2.0mm 

都唔明白,點解自己常常想買鉛芯筆?我筆袋裡面呀,仲有中學時用的鉛芯筆,仲有用佢咖。都係對美的執著啦,一見靚的東西就忍唔到手。

文具控個個都識反轉術式,剁手手後重生,又再買又剁手手。哈哈。

呢支在之前的相曾露過面,不過原來一直未獨立介紹。

好老實,我因為喜歡這個紅色而買。

是任性購物。

畢竟嘛,我筆袋裡面呀,仲有中學時用的鉛芯筆,仲有用佢咖。

〔無限輪迴…哈哈〕

也許太多,所以狂妄一下,買支2.0mm。不過HB也夠淺色…平時用2B甚至4B芯的我確實唔慣。



鉛芯筆嘛…至到三月中,我又多買了四支…真的沒完沒了。遲些介紹啦。

Official : 

沒有留言: