31.3.20

sad but true

在家寫字。抄了一段歌。

我唔記得點解我會有睇過 1968 年的《殉情記》。不過呢隻歌係正到十幾廿年前在英國的 Tower Records 網站訂了隻 CD Single 回來。黐線的我。

好啦。隻碟唔知畀我塞了去哪裡,都沒有去搵,想聽就去 YouTube 找,太方便。

不過嘛,我唔 buy 呢個故事,但女主角心口的兩團肉太過招搖好難忘。儘管,我後來為了利安納度而睇埋後現代激情篇。

哈哈哈。

Death will come soon to hush us along…今日唔知聽日事。

感慨無常。

生命無 take two 啊。


沒有留言: