30.11.19

不想回家的一晚

於是,在返工的區,訂了一間房過一晚。因為沒有行李要攤開〔多件衫替換都無,反而有胖次喎〕,所以感覺間房係闊落啦。

試過去一間新酒店,浴衣鬆軟綿綿的,舒服到我著住當睡衣用。

從浴室向外望,沖住涼都睇到電視。


浴室係用 Elemis …估佢唔到。有人之後問我酒店點樣,睇到呢張相,話鎖住了樽,拎唔到走了…

『嗄?』我從來唔貪呢D野。所以佢咁講我都唔知畀咩叔應。

O嘴。


衛生用品都好齊全,有指甲挫,lotion ,牙刷牙膏,梳,浴帽,棉花棒,放衛生用用品的小袋。如上,我只係開了一份牙膏牙刷用。其他沒到多手帶走。沒有必要吧。



好靚的信件 set


窗外。



沒有行李頂住房門,只好放一個衣架加一對鞋啦。


間房無「飄」,加上旅團不在同一層,安全安靜地渡過一晚。謝謝。


不得不說,第一次住酒店房會有座空氣清新機。究竟乜解究呢?

沒有留言: