20.4.09

I love yoga!

I'm Master Egg Egg!

5 則留言:

sputnik 說...

型到冇朋友!

說...

咁佢一定唔型,因為佢有不少「朋友」。哈哈哈。。
〔仲多過我呀!〕

kristie 說...

好野,終於有蛋蛋gallery,等到鏡到長,
我一有蛋蛋相就save底,但都儲唔齊囉...
快d加tag俾臭蛋蛋啦.

kristie 說...

哎呀,但睇真d無大size,唔可以用黎做wallpaper.....wooowoowoo.
(我而家wallpaper仲係蛋蛋舊照)

說...

嘩。。。原來你先係佢好朋友。我自己電腦都唔係用佢做牆紙。。
自從blog擺相容量爆左之後,現在我要把相upload到picasa再貼落blog。。
或者直接在picasa上相上blog。。仲未得閒set到張相做大size。。等我搵日好好研究。。
大地回春,呢期天氣唔好,潮潮濕濕,成日落下,貓又藉蓬鬆時間,所以拍出來的相片無哂陽光朝氣。。一有機會我都即刻拍照咖喇。。
「好朋友」為你的工作打氣!