15.1.22

Christmas Gift 2021

公司無啦啦有聖誕抽獎,而我又無啦啦中獎。怎說哩,其實我以為有登記才有份抽,至少曾有過「種豆」有獎抽的活動而我又無因為那少少便宜就去拎自己去衝。於是呢壇抽獎我完全唔知有登過內聯的APP就有。哈哈哈。獲獎都唔知,係有日在廁所洗手,有個另一部門的同事無啦啦恭喜我有禮物…嗄?回位搵返個電郵睇,一個 lucky draw list 幾百人,排a-z,望住都真心累,點解有些人無聊到可以睇完仲記得邊個獲獎?點都好啦,聯絡負責分送禮物的部門,拖到今年才收到禮物。

因為用唔著〔我自己部杷機都好耐無摸過〕,所以一開始就打算把這東西轉贈畀甥仔。好啦!

沒有留言: