1.11.21

2021OCT.買書十本。

今個月又衝左九本實體書加一本書店被迫要下架只好急忙買下電子版的書。〔無圖〕

😑

《博伽梵歌愿意》是我上堂用的課本。希望盡快睇哂。直接在出版社香港分公司度買。


在博客來掃了幾本仍買到的一穗老師舊作品,《眼中的唯一》,《甜蜜織戀》,《夜間花園》及《相遇驟雨中》。





無意中喺信和的書店見到有一本《愛情可以分割嗎?〕〔唯一一本〕,既然喜歡這作家的文筆,加上又有後兩本,於是即入。終湊齊一套喇。


因為動畫在日本播更搵咗我勁喜歡嘅歌姫 Aimer 唱 OP,搞到睇了 OP 嘅我一直想睇返原著想知講乜。加上作者已身陷……

有天在書店見到有散買,不用整套入,於是就入了一本。正體版係貴,不過嘛,真不想傷神去解支離字……


手痕又買攻鐵老師的作品。呢本想買,不過一直未見實物,難得在書店遇上。


《魔道祖師番外集》係甜故來。六七歲萌芽的愛,到了三十五歲另一方十三年後孤魂重回人間才相惜相愛,當中的甜是很正常的。


努力。我真的好努力。

朋友早幾日問我睇了他介紹的南師寫的《金剛經》未。我說未,確實未,睇緊中。

要加把勁喇。

年末衝多十本可以嗎?

沒有留言: