13.2.20

文聯莊買墨記

話說十二月時老師教寫揮春,有同學寫金字上紅紙度,超靚,於是問了是什麼金墨,和朋友食飯前,去了文聯莊一趟買買買。

這個日本櫻花牌金色,加少少水就用得。重點係之後用水已能把筆清潔乾淨,不用寫一次「漿住毛」要報銷支筆。

不過嘛,睇返呢度,我又無放過一張半張金墨寫的揮春上blog…因為,真係未寫囉。


…上得文聯莊又心思思買筆,本來買羊毫,問店員有什麼羊毫介紹,寫揮春大小的字。佢一聽「羊毫」就很驚訝,話羊毫係舊派人用,確實唔適合我們這些繁忙又缺時間去學一門技藝的香港人使用…而且,為了快狠準寫到好樣的揮春,他提議買狼毫。還示範了分別。嘩哈哈哈。上了一堂,多謝。

於是,就買了這支他推介的,比我跟老師那邊買的羊毫貴幾倍的毛筆。

回彈力不同,每有新筆都要重新掌握自己落筆的力度。

可能有比較,最後係用返羊毫寫揮春,而落筆收筆反而比做家課時順手左。奇呀。




支筆,百七銀。真係要好好保護。

哈哈。

沒有留言: