17.10.19

關於第一次訊息.回應.2

收到訊息的第一天發生的事,盡量調正感受。估不到第二天早上,除了再收到又唔敢應機的叮嚀外,意外地爆出另一件事。

9:15 ,一個興趣班 group 度收到一位同學的 forward


一直有留意這個C同學,因為大家間借用了這個谷去分享時事幾個月來佢都無發表過一句想法意見…我在想,如果立場不同日日收住大家 fwd 的「事實」其實都好辛苦喎。

怎估到,一個情緒較風平浪靜的星期二早上會收到由佢掟出這篇疑是 popo 分享的想法。會用 AP 這個字眼去代表被捕者,應該是 popo 吧。段文最後好似好語重心長,救救下一代,可是通篇明明都是歪理。哈哈,同學C的的立易清楚哂。當然,暴露自己智商係殘…呢下勁丫嘛。

佢唔認同就唔會分享呢段謬論仲叫大家用多角度看東西,不要一面倒…

真係…囧…

〔我還在 loading 呢幾個月有沒有一些太敏感的話語疏忽地被佢知道〕

圖中呢度,即時有幾位同學反問緊佢,而我見佢話多角度,也忍唔住加一句「我連玄學角度都睇埋喎。」

的確如此。

續有其他同學都為佢呢篇文和那幾句發聲…

誰個在幻想?

老師見情況唔對,即時叫停,截了這段對話。

Balance 。

上堂會繼續見到佢,真係考驗。

為了此事,老師開了一個新谷,畀同理念的人分享有關資訊。



回報返上堂情況。因為我追緊「鬼滅之刃」,入到課室等老師來之前,碌漫畫解窘。小班教學咋,得四個學生,又唔可以亂講什麼,加上唔想跟蠢人有任何交流,look 漫畫啦唯有。

沒有留言: