20.8.19

華爾登

因為朋友帶團,所以告知餅店有中指貓造型的曲奇賣。嘩哈哈哈,雖然佢話可代買,但我實不好意思再拜託佢又買又拎啦,天氣咁熱。加上想去走走,於是在一個熱到黐肺〔卅十幾度兼無風溽暑天〕的星期六,去了西營盤一轉。

在這個浪接浪的城市,1984已是老字號了。比老字號更老的我,唔認老都唔得啦。


月餅也有!架上有兩個綠色月餅,因為皮已裂開所以沒有人買吧?我帶了一個走。

是豆沙味。

「屌」字很清晰!


我買了九片中指貓餅餅!既送禮也自用。回家發現呢片有點裂,自用了。


月餅我其實入了四個,還有「九唔搭八」、「撕紙王」同埋「鬥長命」。


「撕紙王」清晰咖,係我拎了呢個上手唔夠清,我又唔係那種把食物拎上手左揀右揀又放低的人,所以照買啦,反正我都係買來自已食。



紙袋。



因為餅袋放在廳的檯面,男長輩有八卦去望,問女長輩食唔食得。我知道後我都無畀佢喎。一個唔知咩事只識鬧出面後生的老人家,實在不必食呢個啦。

我幫佢掙番佢的骨氣。

當然,唔好浪費食物係我一貫宗旨囉。

沒有留言: